יום רביעי, 5 בספטמבר 2012

איך נפתרתי מכאב ראש מאסיבי, תוך 5 דקות! סיפור אמיתי....

לפניכן סיפור קצר ומלמד, פונה לנשים, כי אנחנו אמונות על המולטי-טסקינג או בעברית, ריבוי משימות. בסוף הסיפורצ'יק 4 עצות טובות ופשוטות שיעזרו לכן להמנע מכאבי ראש מיותרים.

היום בבוקר היו לי 5 דברים דחופים לעשות ופחות משעתיים. תאמינו לי שהם כולם היו חשובים וכולם היו דחופים, לפחות לתפיסתי באותו הרגע. בעודי מבצעת את אחד הדברים החשובים והדחופים, תוך כדי מחשבה על ארבעת האחרים שלא נראה לי שאספיק, התחיל כאב ראש קטלני, אחד לפני מיגרנה, לא יכולתי להמשיך והלכתי לשכב....
נרגעתי קצת, אבל הכאב ראש היה חזק וכל העת לא עוזבות אותי המחשבות על כל הדברים שאני צריכה לעשות..!

אז התקשרתי לאמא, לבכות לה קצת. במקרה תפסתי אותה במצב רוח טוב, היא הייתה באמת פנוייה אליי ואמרה לי לשתות שתי כוסות מים ולקחת רסקיו. כמו ילדה טובה, שתיתי, לקחתי. קצת יותר טוב אבל עדיין.
פתאום נזכרתי שאני מטפלת  (?!!?duh) ואמורה לדעת למה כואב לי הראש כל כך...צריך לדבר על מה שמציק. אז פשוט הוצאתי הכל, סיפרתי לאמא על כל העומס שיש עליי, איך אני צריכה לתקתק את הבית ואת העבודה, להעלות פוסט בבלוג וסטטוס בעמוד בפייסבוק, איך אני מרימה סדנא מדהימה וכל שבוע שזה מתעכב בא לי למות...אפילו כמה דמעות זלגו...
בסוף השיחה אמא שאלה בקול רך כזה, תגידי איך הראש עכשיו?

אם עוד לא ברור לכן, עבר! כאילו כלום! כל שהייתי צריכה לעשות זה קצת לשחרר, לוותר לעצמי, לדעת שגם אם אספיק מחר ומחרתיים...זה גם בסדר.

בעיקר שאני בסדר. לא סתם בסדר, בסדר גמור!


הנה תמצית הסיפורצ'יק הזה ל 4 עצות :

1. אל תנסו לעשות יותר מדי דברים, ממילא לא תספיקו או שתפתחו כאב ראש 
    שינטרל אתכן....

2. תדברו על מה שמציק, זה ממש עוזר.

3. תקשיבו לאמא. במיוחד אם יש לה מצב רוח טוב, כזה שמאפשר לה להכיל...
    או שתתפסו חברה טובה, כזו שיודעת להקשיב ותיתן לכם להתאוורר מכל ה shit.

4. תמיד תזכרו שאתן בסדר גמור...יש מצב שאף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילכן.

עוד עניין קטן, תמיד אני מגיעה לאותה מסקנה, כמה שאנחנו מסבכות יותר את החיים, כך הפתרונות הכי פשוטים הם שעוזרים הכי הרבה. לא אקמול, לא אופטלגין...ולא נעליים!! :)

רק בריאות,

נטע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה